7 Temmuz 2010 Çarşamba

kedi dilli sandviçler (sauyer biscuit sandwich)




harika dostum güllerdiyarının muhteşem tarifinden geçen bayram yapıp dedeme götürmüştüm..bayıldılar..sonrasında kime yaptıysam tarif aldı zaten..gerçekten çok şık ve leziz bir ikram tavsiye ederim..


malzemeler:

1 paket kedidili bisküvi
1 paket çiğ krema
100 gr mascarpone peyniri
1 tatlı kaşığı pudra şekeri
1 su bardağı hindistancevizi
ayrıca dövülmüş antep,granül şeker , badem şekeri ve süsleme şekerleri de kullandım süsleme de arzu edilen ve yakışacağına inanılan herşey kullanılabilir..


tarifin hazırlanışı:

bir kedidili bisküvi alınır tabağa boşalttığımız kremada ıslatılır ve üzerine bir tatlı kaşığı mascarpone sürülür(ben mascarpone u bir tatlı kaşığı pudra şekeri ile hafifçe tatlandırdım..arzu eden bu şekilde yapabilir)diğer kedidili bisküvi de krema da ıslatıldıktan sonra bunun üzerine yapıştırılır ve hindistan cevizi ya da diğer süsleme malzemelerine bulanır bir kenara bırakılır..diğer kedidili bisküviler bitene kadar aynı işlem tekrarlanır..hepsi bittikten sonra üzeri streç filmle kapatılıp bir gece buzdolabında dinlendirilir..bu şekilde harika oluyor..benimle bu tarifi paylaşan gülüme sonsuz teşekkürler..

hepinizin deneyip memnun kalmanız dileğiyle..
sevgiyle..

0 yorum:

Yorum Gönder

yüreğinizden geçen,dilinize gelen bir iki kelimeyi benimle paylaşırsanız çok mutlu olacağım...şimdiden teşekkürler...

bir de bunlar var:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages