17 Temmuz 2013 Çarşamba

zeytinli poğaça





Malzemeler
  • 1 çay bardağı eritilmiş margarin
  • 1 çay bardağı sıvıyağ
  • 1  yumurta
  • 1 çay bardağı yoğurt
  • 1 yemek kaşığı sirke
  • 1 tatlı kaşığı şeker
  • 1 tatlı kaşığı tuz
  • 1 paket kabartma tozu
  • aldığı kadar un
  • 1 çay bardağı çekirdekleri çıkarılıp doğranmış zeytin
  • üzerine sürmek için yumurta sarısıve arzuya göre susam

Eritilmiş margarin,sıvıyağ,yumurta,yoğurt ve sirkeyi karıştırıp tuz ve şekeri ekledim azar azar unu ekledim ele yapışmayacak bir hamur elde edene kadar yoğurdum son olark zeytinleri ekleyip biraz daha yoğurdum.Hamurdan  yuvarlaklar yapıp yağlı kağıt serdiğim fırın tepsisine dizdim,üzerine yumurta sarısı sürüp 175 derecede üzeri kızarana kadar pişirdim.Afiyet Olsun.



0 yorum:

Yorum Gönder

yüreğinizden geçen,dilinize gelen bir iki kelimeyi benimle paylaşırsanız çok mutlu olacağım...şimdiden teşekkürler...

bir de bunlar var:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages