18 Şubat 2011 Cuma

selçuk-şirince gezimiz ve aile saadeti:)



canlarım dün gönderdiğim postla belki de yüreğinizi kararttım çoğunuzun..bugün daha iyiceyim şükürler olsun..nasılsa haziran a kadar vakit var.rabbim hayırlısını nasip edecektir.dua edip sırtımı rabbime dayayıp huzur iklimine teslim olacağım o zamana dek ve sonsuza dek inşallah..geçtiğimiz ay eşim buradaydı 3 ayda bir geldiği izinlerinden birindeydik..12 günlük vaktimizi en dolu en verimli haliyle geçirmeye çalışıyoruz gücümüz yettikçe..bu izninde sevgili dostum elwan ve onun sıcacık ailesinin konuğu olarak izmir selçuk a ve oradan da şirin mi şirin bir köy olan ve adına gayet yakışır nitelikteki şirince köyüne gittik..boğazına hiç düşkün olmayan ben deniz..düşmüş olduğu bu cennette tabii ki en çok yemek fotolarını çektim yine:)) bir de meleğimle aşkımsu ya ait fotolar tabi:)

bu güzelliği umarım hayatınızın her hangi bir kesitinde canlı canlı keşfetmeniz mümkün olur.tertemiz havası,muhteşem doğası ile tam bir cennet köşesi.işte bunlarda o günden kareler..






















4 yorum:

Unknown dedi ki...

Memleketimin en şirin yeri olsa gerek.En son 5 yıl önce gitmiştim..Resimler süper çıkmış...

İkiz Annesi dedi ki...

Ben de bayılırım Şirinceye kızlar doğmadan önce gitmiştim en son 2,5 sene olmuş bahar da tekrar gitmek gerek.Fotoğraflara bakınca özlediğimi fark ettim.
Çok güzel bir ailesiniz maşallah.Mutluluğunuz daim olsun.
Sevgiler..

Limon çiçekleri dedi ki...

Bir kere gittik ama sadece içinden geçmek kısmet oldu gezemedik.Resimler ve sizler harika görünüyorsunuz.Allah mutluluğunuzu bozmasın inşAllah.Yalnız gün içerisinde sevgili pepelanın durumuyla ilgili bir post yayınlamışsın(daha doğrusu dün)tam okuyorken internette bağlantı hatası oluştu.Tekrar denediğimde kaldırmışsınız.Merak içindeyim deli olacağım.Yazdığı maili bir daha gönderme imkanınız varsa çok mutlu olacağım.Dualarımız onunla..

Unknown dedi ki...

limonçiçekleri cevabı mailine gönderdim canım..hakkını helal et..

Yorum Gönder

yüreğinizden geçen,dilinize gelen bir iki kelimeyi benimle paylaşırsanız çok mutlu olacağım...şimdiden teşekkürler...

bir de bunlar var:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Pages